9 Aralık 2014 Salı

Türkiye Kupası Gruplar - 1. Maç: Cizrespor 1 - 2 Gençlerbirliği (09.12.2014 - Salı)


 Dijehoua'nın yedek soyunduğu iki afrikalı Cizrespor'u Cizre'de son 10 dakika oynayan Antal hariç 7'si altyapıdan tamamı yerli kadroyla yendik.

Maçı maalesef izleyemedim. Hiç seyretmediğim Çağrı, Ahmet Oğuz, Halil İbrahim gibi futbolcuları izlemeyi çok istemiştim. Sadece golleri görebildim. Bir de Antal'ın aynı pozisyonda çok yakından iki kez kaçırdığı golü. Bilmiyorum ama belki Antal bir kızı düşünüyor.

Sıradan denilebilecek gollerde yine İrfan'ın isabetli pasları dikkat çekti. İlk golde Berat çabuk davranarak topu güzel kontrol edip zaman kaybetmeden kaleye yerden şutunu çekti. Kaleye yakın bölgelerde fırsatınız varsa gelişine vurmak gerekir. Çünkü kaybedilecek çok kısa bir zamanda bile kaleci ve defansın yer değiştirmesiyle uygun pozisyonu kaybedebilirsiniz. Bir golcü aslında duruşundan bile belli olabilir. Hatta suratına bile baksanız anlayabilirsiniz. Berattan da iyi bir golcü tadı alıyorum.

Artun soğukkanlı bir futbolcu ve İrfan'ın tam defansın arasına attığı topu takip etti. Rahat bir pozisyon olsa da isabetli kafa vuruşuydu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder